Avui us deixem el testimoni d’un altre client que s’ha animat a compartir amb nosaltres la seva història perquè la fem pública. De fet, aquest client ens va contar quan s’havia sentit molt identificat amb el testimoni d’un altre client en la seva mateixa situació que havíem publicat en aquest mateix blog anteriorment.
“M’anomeno David, em vaig operar fa tres anys de microempset capil·lar. Ho vaig fer en una clínica de Barcelona, on m’oferien garanties dels resultats. Jo deu ser una excepció, perquè és cert que em van posar cabells, però els resultats no són els que jo esperava perquè tinc molta falta de densitat. Als nou mesos em sotmeto a una segona operació, sent igual de decebedor.
Fotos de la cicatriu de l’operació
Per això em vaig interessar en les pròtesis capil·lars i vaig solucionar el meu problema definitivament. Em vaig posar en contacte amb Hair Solution per internet i em van explicar amb molta amabilitat tots els dubtes que tenia. Vaig viatjar a Madrid, l’endemà van estudiar el meu cas i em van col·locar la pròtesi. Ara estic bastant content perquè faig una vida totalment normal. Al principi em va costar una mica col·locar-la i adaptar-m’hi. La utilitzava només per sortir al carrer, però ara m’acostumo a dormir amb ella, perquè és bastant còmoda.
Llegint més experiències veig que no sóc l’únic estafat a les clíniques de cirurgia capil·lar, per això animo a tothom que no dubteu a utilitzar pròtesis.”











