Avui ens centrem en aquest tipus d’alopècia que afecta cada dia homes i dones de tot el món i us vam explicar com col·locar celles i pestanyes postisses en aquests casos.
L’alopècia universal és una variant de l’alopècia areata que causa la pèrdua total dels cabells a tot el cos, no només al cap. La seva solució estètica és molt senzilla: igual que es posa una pròtesi capil·lar al cap, es poden posar celles i pestanyes. La seva aplicació és molt fàcil i ràpida. Us ho expliquem pas a pas perquè podeu fer-ho a casa:
1. És important que la zona on es col·locarà, estigui neta. En el cas de les celles, pots utilitzar Scalp Protector per preparar la pell i que l’adhesiu pegui millor.
2. Aplica una fina capa d’adhesiu i deixa reposar durant 3 minuts fins que es quedi transparent. Recomanem utilitzar pegament de base aquosa com el Hair Solution ORWG o el Ghost Bond, que són més suaus.
3. Col·loca la cella o pestanya pel començament i pressiona suaument. Pots ajudar-te d’un pam i/o d’unes pinces.
4. Deixa reposar durant uns 5 minuts abans de pentinar-les o maquillar-les.
5. Si vas a mullar-te, deixa 3 hores entre la col·locació i el bany.
Us deixem un parell de vídeos perquè veieu el procés de col·locació i els seus estupends resultats.